כל תלמיד הוא יחיד ומיוחד (למידה פרסונלית)

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: התוכנית משלבת את הגישה המציבה את ייחודיות הלומד במרכז הלמידה תוך אמונה כי כל תלמיד הוא יחיד ומיוחד בעל קול משמעותי במארג הכיתתי והחברתי יחד עם שיטת הלמידה החוויתית המאפשרת לו לקחת חלק, להתנסות, לחוות, להשתתף לחוש ולהרגיש. מתוך הבנה מעמיקה כי הדרך המיטיבה לזכור ידע מתוך הצפת המידע בימינו, נשענת על מושג ה"הטבעה גופנית" וכן על זיכרון רגשי עמוק של עצם החוויה ברגע. על-מנת לייצר חוויות מבוססות רגש עלינו לייצר דרכי למידה מעניינות יצירתיות ומהנות המקושרות אצל התלמיד לרגש חיובי.אנו מייצרים עשייה קבוצתית יצירתית, גמישה ודינאמית הנשענת על שיטת הלמידה החווייתית כערך המגביר שת"פ ומקדם את הלמידה,פיתוח מיומנויות אישיות ובינאישיות ומקדם מדדי אושר, מוטיבציה, והישגים ומפחיתות בדידות.
 
 
שותפים לתוכנית: התוכנית פותחה באופן עצמאי ומשתפת פעולה עם ביה"ח הדסה בתי אבות, גני ילדים ובי"ס בעיריות ומועצות מקומיות.

תנאי הצטרפות: התוכנית גמישה ומותאמת לכל מוסד חינוכי, היא יצירתית, גמישה ודינאמית המתאימה לכלל הצרכים הרגשיים, פדגוגיים חינוכיים וחברתיים בכל מערך חינוכי.