מדברים אהבה (מילים מייצרות אהבה - משלמה המלך ועד לאה גולדברג)

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: תוכנית זו מדגישה את חשיבותן של מילים וסוג השיח מתוך הכרה בכך ששפה יכולה ליצור מציאות מיטבית. באמצעות היכרות עמוקה עם עולם האותיות, המילים ומשמעותן עתיקת היומין ניצור שיח שבמרכזו חיזוקים חיוביים וחשיבה חיובית, לחיצת יד ? הסכמה, עידוד, טפיחה על השכם, וביטויי העצמה זה לזו. ניצור יחד עולם חלופי בו נתנסה בתקשורת כייפית, חוויתית ורגשית באמצעות מרחבים של: אמנות ויצירה (שפת הצבעים והסמלים), מוסיקה (שפת הצלילים והתדרים), פעילות גופנית (שפת התנועה), מרחב אינטראקטיבי (שפת המיחשוב,הדמייה) ושל תיאטרון (שפת המשחק) שיאפשרו המחשה של השפה המילולית. המרחב יהווה קרקע פוריה לשיתוף מחשבות וחלומות, לסיעור מוחות, חדשנות ויצירה המאפשרות לרתום את היכולות הפרטניות לעשייה משותפת הנשענת על ערבות הדדית, אמון ושותפות.
 
שותפים לתוכנית: הסדנא פותחה על-סמך מחקרים שבוצעו בארץ ובעולם בשיתוף המיזם החברתי "חיבוק מכל ילד" תוך ביצוע התנסות בארגונים מגוונים, ונועדה לתת מענה רגשי ייחודי לצוותי הוראה, תלמידים והורים החשים כי החיבור לרגשות מהווה את הלב הפועם של הלמידה בת זמננו דרך חווייה יצירתית, אותנטית ושיתופית המחברת אותנו ללב והאחד לשני.

תנאי הצטרפות: התוכנית מותאמת לכלל הצרכים הפרטניים והמערכתיים והינה בעלת יכולת גמישות והתאמה לאוכלוסיות רב גילאיות, מתרבויות וממעמדות סוציו אקונומיים מגוונים. היא נשענת על ידע מגוון, אינטגרטיבי ויצירתי ויכולת התאמה לצרכים ספציפיים ו/או מטרות ארוכות טווח במערכות הלימוד.