חוגגים בדרך הרגשות (יש לי יום יום חג)

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: סדנא רגשית ייחודית לכבוד כל חג/יום זיכרון, סדנא מעצימה המקשרת בין העבר לעתיד באמצעות הבחירה בניצחון החיים, התקווה והאהבה. זהו מפגש שכולו חוויה חיובית בלתי נשכחת המדגישה את הוקרת החיים והבחירה באהבה. הסדנא הכוללת שילוב של אמנות, מוסיקה ותיאטרון ומאפשרת לנו, למורים ולתלמידים, להתחבר לחג באמצעות שפת הרגשות, תוך שיחה פתוחה מלב אל לב המשתפת תחושות ורגשות דרך למידה חוייתית וחיבור לשפות עתיקות וקסומות המחברות אותנו פנימה ללב ומייצרות זיכרון מחודש, הנובע מתוך אהבה.
 
שותפים לתוכנית: התוכנית פותחה על-סמך מחקרים שבוצעו בארץ ובעולם בשנים האחרונות ובשיתוף המיזם החברתי "חיבוק מכל ילד" תוך ביצוע "פיילוטים"בשטח בארגונים מגוונים. היא נועדה לתת מענה רגשי ייחודי לצוותי הוראה ולתלמידים החשים כי החיבור לרגשות מהווים את הלב הפועם של הלמידה בת זמננו היוצרת חווייה אותנטית ושיתופית.

תנאי הצטרפות: התוכנית מותאמת לכלל הצרכים המערכתיים והפרטניים ובעלת יכולת גמישות והתאמה לאוכלוסיות רב גילאיות, מתרבויות וממעמדות סוציו אקונומיים מגוונים. היא נשענת על ידע מגוון, אינטגרטיבי, רגשי ויצירתי ויכולת התאמה לצרכים ספציפיים ו/מערכתיים.