הילד שלי והילד שבי - הילדה שלי והילדה שבי (מתחברים לילד.ה הפנימי.ת)

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: התוכנית מאפשרת התבוננות רב-מימדית על עולם הלמידה והיצירה, מתוך הבנה עמוקה כי אלמנטים של תת מודע ומודע מהווים חלק אינטגרלי בדרך להעביר היום ידע. נשתמש באמצעי המחשה של משחק (gaming ו-playing) כדי למצוא מחדש את החלק הילדי והיצירתי שבתוכנו, באמצעים אותנטיים מגוונים כגון דימיון מודרך ומוסיקה המאפשרים לנו להתחבר לקול הפנימי של הילד.ה הפנימי.ת שבתוכנו, ללב, והאחד.ת לשני.ה. התוכנית שמה במרכז הבמה את האמונה בילד ובילדה הפנימיים שמצויים בכל אחת ואחד מאיתנו המאפשרת הבנה מחודשת על עולם המודע והתת מודע באמצעות תיווך רגשות. אותו ילד.ה המבקש.ת עמוק בפנים רק דבר אחד: לתת ולקבל אהבה.
שותפים לתוכנית: התוכנית פותחה על-סמך מחקרים שבוצעו בארץ ובעולם בשנים האחרונות ובשיתוף המיזם החברתי "חיבוק מכל ילד" תוך ביצוע "פיילוטים"בשטח בארגונים מגוונים. היא נועדה לתת מענה רגשי ייחודי לצוותי הוראה ולתלמידים החשים כי החיבור לרגשות מהווים את הלב הפועם של הלמידה בת זמננו היוצרת חווייה אותנטית ושיתופית.

תנאי הצטרפות: התוכנית מותאמת לכלל הצרכים הפרטניים והמערכתיים והינה בעלת יכולת גמישות והתאמה לאוכלוסיות רב גילאיות, מתרבויות וממעמדות סוציו אקונומיים מגוונים. היא נשענת על ידע מגוון, אינטגרטיבי ויצירתי ויכולת התאמה לצרכים ספציפיים או מטרות ארוכות טווח במערכות הלימוד.