אירועים של רגשות (הפיכת כל אירוע וטקס לבעלי ערך רגשי)

המטרה המרכזית של התוכנית ועיקריה: יצירת אירועים בית ספריים בעלי ערך רגשי המהווים בסיס לתיווך ושיתוף רגשות באמצעות תכנים, אמצעים וכלים יצירתיים וחוייתיים שפותחו על ידינו על סמך חקר והתנסות רב מימדית לאורך שנים. ההבנה המשמעותית כי אירוע יכול לקבל נופך נוסף - נופך רגשי ביכולתו לפגוש את הצד המשתתף והצופה מן הצד ההופכים לחלק אינטגרלי מהמופע או הטקס דרך החיבור ללב ולרגשות הנחווים. הלמידה החווייתית המשותפת מתקיימת באמצעות "הטבעה גופנית" ושותפות לדרך וכך אנו יוצרים אירועי חדשני ייחודי המאפשר היזכרותו לטווח הארוך על בסיס חיבור רגשי עמוק.
 
שותפים לתוכנית: התוכנית פותחה ונבנתה בשיתוף עם המיזם החברתי "חיבוק מכל ילד" ונועדה לתת מענה רגשי ייחודי לצוותי הוראה הורים ותלמידים החשים כי ביטוי רגשות מהווה היבט חשוב בזיקתם לתיעוד ויצירת זיכרונות לאורך שנים, בקשרים חברתיים והיא מייצרת שילוב יצירתי חווייתי, חדשני ושיתופי בין הידע אל הלב שבכל אחד.ת.

תנאי הצטרפות: התוכנית מותאמת לכלל הצרכים הפרטניים והמערכתיים והינה בעלת יכולת גמישות והתאמה לכל אירוע, טקס או פעילות - באופן רב גילאי ותרבותי. היא נשענת על ידע מגוון, אינטגרטיבי ויצירתי ויכולת התאמה לצרכים ספציפיים ו/או מטרות ארוכות טווח בתיעוד ושמירה על זיכרונות במערכות הלימוד.